Saxofoon workshop voor uw bedrijf

Sax School RCL kan ook naar uw bedrijf toe komen. De workshop ‘Saxofonist voor één dag!’ is zeer geschikt als activiteit binnen uw personeelsvereniging of als teamuitje!

Wat biedt Sax School RCL u aan?
- ±3 uur durende workshop;

- op uw eigen locatie;
- les van professionele saxofonist;
- gebruik van saxofoons (er is voor iedere deelnemer een sax aanwezig);
- gebruik van rieten en andere benodigde accessoires;
- documentatie van de behandelde stof;
- korting op saxofoonlessen bij Sax School RCL wanneer u besluit na de workshop door te gaan met saxofoonles.

Sax School RCL neemt alle materialen mee die nodig zijn voor de workshop. Zorgt u dan voor een ruimte, voldoende stoelen voor de deelnemers, een tafel en een presentatiescherm/-tv?

Kosten?
De kosten per persoon bedragen € 60,= excl. btw (Dit tarief is exclusief een eventuele kilometervergoeding).
De workshop gaat door bij een minimum van 6 deelnemers.

Meer dan 15 personen?
Uiteraard zijn er mogelijkheden tot uitbreiding van de workshop wanneer de groep groter is dan 15 personen. U kunt hierover vrijblijvend contact met ons opnemen via het contactformulier.