‘Saxofonist voor één dag!’

Saxofoon is een instrument dat in vele muziekstijlen is vertegenwoordigd en daardoor vele harten raakt. Het is ook een instrument waar veel mensen een positieve gedachte bij hebben. ‘Wat een gaaf instrument!”,“Dat zou ik ook wel eens willen proberen!”, of “Als ik nou toch eens zo goed zou kunnen worden als Candy Dulfer!”.

Bij Sax School RCL kunt u voor één dag een saxofonist zijn!

Voor wie?
Deze workshop is geschikt voor iedereen! Ieder die een bepaalde liefde heeft voor de saxofoon is van harte welkom. Een muzikale achtergrond is geen vereiste, evenmin als noten lezen of muzikaliteit. Deze workshop is ook heel geschikt wanneer u al wel een beginnetje heeft gemaakt met muziek, maar nog in de beginfase zit.

En wat dacht u van deze workshop als teamuitje, bij een vrijgezellenfeest of voor een verjaardag?

Wat komt er aan bod?
Tijdens deze workshop lopen we stap voor stap door de wereld van de saxofoon. We hebben het over het gehoor, over ritme en uiteraard gaan we spelen. Daarbij zal de docent op een vlotte manier uitleggen hoe de saxofoon werkt, hoe je erop moet blazen en wat je moet indrukken om de toon eruit te krijgen die je graag wilt horen.

Uiteindelijk werken we toe naar een doel: als echte saxofonist meespelen met een bekende popsong!

Wat biedt Sax School RCL u aan?
- ±2,5 uur durende workshop;

- les van professionele saxofonist;
- gebruik van saxofoons (er is voor iedere deelnemer een sax aanwezig);
- gebruik van rieten en andere benodigde accessoires;
- documentatie van de behandelde stof;
- korting op saxofoonlessen bij Sax School RCL wanneer u besluit na de workshop door te gaan met saxofoonles.

Kosten?
De kosten voor een workshop met 2 personen bedragen per persoon € 75,00 inclusief een gratis consumptie naar keuze. Vanaf 3 of meer deelnemers zijn de kosten per persoon € 65,00 inclusief een gratis consumptie naar keuze. De workshop kan ingepland worden vanaf 2 deelnemers.

Interesse?
Heeft u interesse in deze workshop, dan kunt u altijd vrijblijvend contact opnemen via het contactformulier.

Workshop op eigen locatie en/of grote groepen?
Ook wanneer u de workshop graag wilt organiseren op een eigen locatie, kan dat. Wij vragen u ook in dat geval vrijblijvend contact op te nemen via het contactformulier.