Lessoorten

Sax School RCL & RCL School for Horns biedt u diverse mogelijkheden om te lessen. U kunt bij ons zowel regelmatig als onregelmatig les volgen. Het hangt er maar net vanaf wat u het beste uitkomt en wat uw doel is.

Introductiepakket voor beginners

Benieuwd of een blaasinstrument wel echt iets voor u is? Op zoek naar een origineel cadeau? Plan dan met dit pakket 5 lessen binnen 3 maanden in voor een speciaal tarief. U krijgt al het lesmateriaal en mp3's voor de lessen van Sax School RCL & RCL School for Horns erbij (exclusief instrument).

Na deze 5 lessen bepaalt u zelf of u door wilt gaan. Zonder verplichting of opzegtermijn!

- speciaal voor beginners
- 5 lessen van 60 minuten
- geheel vrijblijvend.

Wilt u er een instrument bij huren? Ook dat kan! U leest er meer over onder ‘De eerste les’.

Lessen per kwartaal of per maand

Lessen per kwartaal
De lessen worden vier keer per jaar ingedeeld voor het gehele volgende kwartaal. Dit noemen wij de kwartaalkaart. Deze kaart kunt u steeds bij het begin van ieder nieuw kwartaal aanschaffen (januari, april, juli, oktober).

Deze lessen zijn ruim 10 à 15% goedkoper dan de lessen die u ‘per maand’ inplant. De korting is afhankelijk van of u iedere week of om de week komt lessen. U plant per kwartaal uw lessen in met een minimum van 6 lessen. U betaalt vooruit.

U kunt ook midden in een kwartaal starten met de lessen en gebruikmaken van het kwartaaltarief bij minimaal 6 lessen.

Lessen per maand
U kunt uw lessen ook per maand inplannen i.p.v. per kwartaal. Dat geeft u iets meer vrijheid, maar u betaalt ook iets meer. Het is vooral handig als u bijvoorbeeld voor uw werk vaak weg moet, onregelmatige diensten draait of als u je liever wat vrijer bent met inplannen.

Voor deze mogelijkheid geldt een minimum van 6 maanden en u dient gemiddeld minstens 1 les per maand af te nemen.

Losse lessen

APK-kaart
Bij Sax School RCL & RCL School for Horns hebben we ook een APK-kaart: ‘Alleen voor een Paar Keer’. Met deze kaart kunt u steeds lessen van een uur afnemen (2, 4, 6, 8, 10 of 12 lessen). Deze lessen kunt u inroosteren wanneer u tijd heeft.
Kiest u voor kaarten van 2 t/m 6 lessen, dan zijn ze 6 maanden geldig. Koopt u kaarten van 8 t/m 12 lessen, dan zijn deze kaarten 12 maanden geldig vanaf de dag van aankoop.

Op locatie
Deze optie is voornamelijk bedoeld voor les aan huis of voor externe afnemers als verenigingen en bands. We komen bijvoorbeeld op locatie voor gastlessen, invallen en/of hulp bij repeteren voor bijvoorbeeld concoursen en optredens.

Lestijden < Prev - Next > Tarieven