Je eerste les

Spannend, je eerste les komt eraan! Hieronder een lijstje van dingen waar je vast over na kunt denken.

Voor de proefles mag je altijd gebruikmaken van een saxofoon, dwarsfluit, klarinet, trompet of trombone en overige materialen van Sax School RCL & RCL School for Horns.

Een instrument huren of kopen?

Als je saxofoon, dwarsfluit, klarinet, trompet of trombone wilt gaan spelen, heb je natuurlijk een instrument nodig. Als je twijfelt om eensaxofoon, dwarsfluit, klarinet, trompet of trombone te kopen of te huren, zeggen wij altijd: “Kopen kan altijd nog!”

Huren
Sax School RCL & RCL School for Horns heeft goede ervaringen met Musicallin Noordwijk. Zij bieden voor de leerlingen vanSax School RCL & RCL School for Horns diverse instrumenten aan om te huren:

Saxofoon
Voor saxofoon zijn er twee opties:

1. Je kunt gaan voor een MAIN alt sax voor € 20,= per maand.
Een basic sax, echt voor de beginner.

2. Je kunt ook kiezen voor de Yamaha Yas 280 voor € 40,= per maand.
Dit is echt een goede sax waar je jaren plezier van hebt.

Klarinet
Je kunt een klarinet huren vanaf € 15,= per maand.

Dwarsfluit
Je kunt een fluit huren vanaf € 12,= per maand.

Trompet of Trombone
Je kunt een fluit huren vanaf € 15,= per maand.

Bij alle instrumenten is er een minimale huur van 3 maanden. Als je besluit het instrument te kopen, verrekenen ze de huur, tot maximaal 6 maanden.

Voor het huren van een instrument is het handig als je van te voren even belt naar Musicallin Noordwijk (071) 366 06 96 of mailt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Als je aangeeft dat je les gaat krijgen bij Sax School RCL of RCL School for Horns, zorgen zij dat het instrument voor je klaarstaat als je langskomt.

Kopen
Als je besluit een instrument te kopen, nieuw of tweedehands, is het altijd handig om iemand vanSax School RCL of RCL School for Horns mee te nemen. Wanneer je les volgt of komt volgen bijSax School RCL of RCL School for Horns, kost dat niets extra. Zowel voor jou als voor ons is het fijn als je een goed instrument hebt.

Musicallin Noordwijk heeft heel veel saxen, fluiten, klarinetten, trompet en trombones, zowel nieuw als tweedehands.

Accessoires

Met alleen desaxofoon, dwarsfluit, klarinet, trompet of trombone zijn we er nog niet. Er zijn een aantal handige accessoires die zowel het blazen als het onderhoud een stuk makkelijker maken. Je hebt o.a. nodig:

- Rieten (sax & klarinet);
- Ventiel olie (trompet);

- Slideolie (trombone);
- schoonmaak doekjes/ragertjes;
- een fijn nekkoord (sax & klarinet);
- een lesboek.

We geven je hierover advies zodra je je eerste les hebt afgesproken bij Sax School RCL of RCL School for Horns.

Tarieven < Prev - Next >