FAQ

Hier vindt u de meest gestelde vragen. Mocht uw vraag er niet bij staan, dan kunt u uw vraag altijd stellen via het contactformulier.

*Hoe kan ik mij aanmelden voor een proefles?
Via het contactformulier kunt u aangeven dat u zich wilt aanmelden voor een proefles. Er zal zo snel mogelijk contact met u worden opgenomen na ontvangst van de mail.

*Hoe kan ik mij inschrijven voor de lessen?
Wanneer u via het contactformulier aangeeft dat u zich wilt inschrijven bij Sax School RCL, zal er zo snel mogelijk contact met u worden opgenomen zodat wij uw inschrijving kunnen bevestigen.

*Kan ik mij nog aanmelden voor lessen als het jaar al begonnen is?
Natuurlijk! U kunt beginnen wanneer u wilt.

*Werken jullie met Delftpas en/of Ooievaarspas?
Nee, wij werken niet met de Delftpas of de Ooievaarspas.

Vragen van leerlingen
*Hoeveel uur van te voren kan ik mij afmelden voor een les?
De les kunt u 24 uur van te voren kosteloos afzeggen en inhalen.

*Hoe kan ik een les inhalen?
Wanneer u van ons te horen krijgt dat u de les kunt inhalen, dan kunt u zelf met de docent afspreken wanneer u deze komt inhalen. Wanneer u een kwartaalkaart heeft kunt u de les inplannen binnen dat kwartaal. Betaalt u per maand, dan kunt u deze ene les meenemen naar de volgende maand.

*Ik ga binnenkort op vakantie, hoe werkt dat?
Als u uw rooster ontvangt voor de volgende periode, dan kunt u direct aangeven wanneer u op vakantie gaat. Deze lessen zullen dan van uw factuur af worden gehaald. Als er nog minimaal 6 lessen overblijven, dan kunt u gewoon nog gebruik maken van het kwartaalkaarttarief. Wat ook een hoop leerlingen doen is de les(sen) die zij tijdens hun vakantie missen te verdelen over de lessen buiten hun vakantie. Daardoor worden de ingeroosterde lessen iets langer.

*Ik wil graag stoppen met de lessen. Hoe gaat dat in zijn werk?
Sax School RCL werkt met een maand opzegtermijn. Deze maand loopt altijd vanaf de eerste van de maand. Wanneer u voor de eerste van de maand aangeeft dat u wilt stoppen, dan heeft u nog les tot de eerste van de volgende maand.

Docent < Prev