De eerste les…

Spannend, uw eerste les komt in zicht! Hieronder wat dingen om vast over na te denken.

De instrument huren of kopen?
Als u een blaasinstrument wilt gaan spelen, heeft u uiteraard een instrument nodig. Daarvoor geldt wat ons betreft: “Kopen kan altijd nog!”.

Huren
Sax School RCL & RCL School for Horns heeft goede ervaringen met Musicallin Noordwijk. Zij bieden voor de leerlingen vanSax School RCL & RCL School for Horns diverse instrumenten aan om te huren:

Saxofoon
Voor saxofoon zijn er twee opties:

1. Je kunt gaan voor een MAIN alt sax voor € 20,= per maand.
Een basic sax, echt voor de beginner.

2. Je kunt ook kiezen voor de Yamaha Yas 280 voor € 40,= per maand.
Dit is echt een goede sax waar je jaren plezier van hebt.

Klarinet
Je kunt een klarinet huren vanaf € 15,= per maand.

Dwarsfluit
Je kunt een fluit huren vanaf € 12,= per maand.

Trompet of Trombone
Je kunt een fluit huren vanaf € 15,= per maand.

Bij alle instrumenten omvat de minimale huur 3 maanden. Wanneer u besluit het instrument te kopen, zal de huur worden verrekend tot maximaal 6 maanden.

Voor het huren van een instrument is het handig als u van te voren even belt naar (071) 366 06 96 of mailt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Als u aangeeft dat u les gaat volgen bij Sax School RCL of RCL School for Horns, zorgen zij dat het instrument voor u klaarstaat als u langskomt.

Kopen
Als u besluit een instrument te kopen, nieuw of tweedehands, is het altijd handig om iemand van Sax School RCL of RCL School for Horns mee te nemen. Wanneer u les volgt of komt volgen bij Sax School RCL of RCL School for Horns, is dit geheel kosteloos. Zowel voor u als voor ons is het tenslotte fijn als u een goed instrument heeft.

Musicallin Noordwijk heeft een groot scala aan blaasinstrumenten, zowel nieuw als tweedehands.

Accessoires
Met alleen het instrument zijn we er nog niet. Er zijn een aantal handige accessoires die zowel het blazen als het onderhoud een stuk makkelijker maken. U heeft o.a. nodig:

- Rieten (sax & klarinet);
- Ventiel olie (trompet);
- Slideolie (trombone);
- schoonmaak doekjes/ragertjes;
- een fijn nekkoord (sax & klarinet);
- een lesboek.

We geven u hierover gericht advies zodra u uw eerste les heeft ingeboekt bij Sax School RCL of RCL School for Horns.

Tarieven < Prev - Next >