Workshops op maat

Sax School RCL & RCL School for Horns kan ook maatwerk leveren in workshops op het gebied van hout, koper of muziek in de breedste zin van het woord. Dit kan zowel voor particulieren als bedrijven, maar het is ook zeer geschikt voor muziekverenigingen.

Enkele voorbeelden:
- Een kinderfeestje waarbij de kinderen een gitaar- of Pboneworkshop krijgen van een professional.
- E
en teambuilding activiteit waarbij je met elkaar een band gaat vormen en optreed voor elkaar als hoogtepunt van de dag.
- Een bijspijkermiddag waarbij de professional gaat kijken waar de verbeterpunten liggen in bijvoorbeeld de houtsectie.

Mocht u iets leuks in gedachten hebben, dan kunnen we daar altijd over praten om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Vult u even het contactformulier in?