Missie & Visie

Alle lessen 1 op 1
Op basis van onze jarenlange ervaring met lesgeven is Sax School RCL & RCL School for Horns ervan overtuigd: muzieklessen in groepen zijn niet efficiënt. Ieder mens is uniek, ieder mens heeft zijn eigen unieke lesmethode nodig. Dus bieden we die. 1 op 1.

We staan voor kwaliteit
Alle docenten bij Sax School RCL & RCL School for Horns zijn conservatoriumgeschoold en hebben jarenlange ervaring. U mag rekenen op hun uitgebreide professionele kennis over lesgeven en over het instrument.

Vaker lessen loont!

Hoe vaker u op les komt, hoe lager het lesgeld per les. Uw korting kan oplopen tot ruim 35% ten opzichte van losse lessen. Vraag onze docenten hoe het precies werkt!

Geen jaarcontracten
Verplicht een seizoen lang vastzitten aan muziekles? Dat vinden we bij Sax School RCL & RCL School for Horns nergens voor nodig. Daarom werken wij, afhankelijk van de lesvorm, met kwartaal- en halfjaarcontracten. Zo heeft u meer vrijheid, en ook de mogelijkheid om na een tijdje bijvoorbeeld vaker of minder vaak les te komen volgen.

Altijd open
Sax School RCL & RCL School for Horns is van maandag tot en met zaterdag open. Daardoor is er altijd een plekje voor u vrij!

Flexibel samenwerken
Heeft u bijvoorbeeld altijd les op dinsdag, maar komt dat een keertje niet uit, of er valt een andere activiteit gedurende langere tijd samen met uw lesdag, dan is dat geen probleem. Wanneer u tijdig uw afwezigheid aangeeft, hebben wij altijd een plekje op een andere dag voor u.

Relax, play the sax!
Hoewel dat motto vooral staat op de saxen, proberen we het toch overal in door te voeren. Naast individuele lessen organiseert Sax School RCL & RCL School for Horns dus regelmatig samenspeelmiddagen, optredens, workshops en muziekgerelateerde uitjes.

Wie zijn wij? < Prev - Next > Locatie