Voor wie?

Wil je graag muziek maken en ben je op zoek naar een supercool instrument? Bij Sax School RCL & RCL School for Horns kun je niet alleen les krijgen in saxofoon en trompet, maar je kunt ook bijvoorbeeld dwarsfluit, klarinet, trombone of bugel leren spelen! Op deze pagina kun je alles vinden over onze lessen.

Sax School RCL & RCL School for Horns geeft zowel hout- als koperlessen aan kinderen en tieners tot 18 jaar. Dat doen we niet in groepen maar altijd 1 op 1, voor beginners én gevorderden. Weet je nog niet zo goed wat voor instrument je wilt spelen, dan kan je ook meedoen met de Saxokids.

(Hout: Saxofoon, Dwarsfluit, Klarinet, Hobo etc. - Koper: Trompet, Trombone, Bugel, Bariton, Tuba etc.)

Beginner
Als je graag een blaasinstrument wilt leren spelen, is het belangrijk dat je regelmatig les krijgt en een goede basis opbouwt. Als je daarnaast ook goed oefent thuis, zal je merken dat je heel snel bekende liedjes kunt spelen.

Ben je beginner? Bij Sax School RCL & RCL School for Horns kan je les nemen op de volgende manieren;

- iedere week les
- om de week les

Wij raden je aan om, vooral in de begin periode, iedere week 30 minuten les te nemen.

Om erachter te komen of een blaasinstrument wat voor je is, kan je bij Sax School RCL & RCL School for Horns ook een introductiepakket kiezen. Dan kun je zo beginnen, zonder ervaring. Je hoeft ook geen noten te kunnen lezen, en je kunt een paar lessen ‘testen’ of je het echt leuk vindt.

Ik speel al een blaasinstrument
Als je al een blaasinstrument speelt, ben je natuurlijk ook van harte welkom bij Sax School RCL & RCL School for Horns! Je kunt zoveel redenen verzinnen om weer les gaat nemen. Je wilt graag nog beter worden, moeilijke stukjes in de vingers krijgen of je bent misschien niet blij met de leraar die je nu hebt. Wat de reden ook is, Sax School RCL & RCL School for Horns kan je erbij helpen.

Wat is je doel bij het les volgen? Afhankelijk daarvan heeft Sax School RCL & RCL School for Horns verschillende soorten lessen. Als je graag beter wilt worden of regelmatig les wilt krijgen, wat ervoor zorgt dat je nog beter gaat spelen, raden wij het volgende aan;

- iedere week les of
- om de week les of

- een keer per maand les

Ook kan je bij Sax School RCL & RCL School for Horns een paar lessen aanschaffen i.p.v. iedere week of om de week op les te komen. Dat kan met de;

- APK-kaart

Saxokids
Bij Sax School RCL & RCL School for Horns kan je als kind ook de cursus ‘algemene muzikale vorming’ volgen. Je wordt dan lid van onze ‘Saxokids’. Deze lessen zijn ingedeeld in niveaus. Iedereen start bij niveau 1, het maakt niet uit hoe oud je bent, en ieder niveau bestaat uit 10 lessen. Tijdens deze lessen komen noten, ritmes, gehoortraining en allerlei instrumenten langs.

Lestijden < Prev Next > Waarom RCL?