Voor wie?

Wilt u al jaren saxofoon leren spelen of heeft u een droom waarin de trompet de hoofdrol speelt? Wij helpen u er graag bij! Alle praktische informatie vindt u hier.

Sax School RCL & RCL School for Horns biedt instrumentale lessen aan in alle muziekstijlen, voor jong en oud. Alle lessen zijn individueel, zowel voor beginners als gevorderden.

Kinderen

Alle informatie over onze lessen voor kinderen vindt u op de speciale kidspagina op deze site.

Beginners
Bent u een beginner op de saxofoon, dan is ‘regelmaat’ de sleutel tot succes. Als u regelmatig les volgt, kunnen we kleine foutjes die in uw spel sluipen snel herstellen, en in een mum van tijd kunt u al een aardig riedeltje spelen.

Steeds bezig blijven met uw instrument zorgt voor de beste resultaten. Daarom biedt Sax School RCL & RCL School for Horns diverse mogelijkheden voor u als beginner:

- introductiepakket
- iedere week les
- om de week les

U kunt zó bij ons beginnen! Ervaring met noten lezen of een instrument bespelen is niet nodig!

Gevorderden
Misschien speelt u al een tijdje saxofoon, trompet of een ander blaasinstrument, maar wilt u er nóg beter in worden, moeilijke stukjes goed in de vingers krijgen of uw techniek verbeteren. Sax School RCL & RCL School for Horns kan u helpen op alle fronten.

Afhankelijk van uw doelen bieden we u diverse lesmogelijkheden. Wilt u uw spel verbeteren, dan raden wij aan te gaan voor continuïteit, met bijvoorbeeld:

- iedere week les
- om de week les
- eens per maand les

Maar u kunt ook een paar lessen aanschaffen met onze

- APK-kaart

< Prev - Next > Waarom RCL?